mandag 7. desember 2009

Én dag før Broen!

Kult: I går, 6. desember, skrev jeg en varm anbefaling av den nye CDen der pave Benedict XVI medvirker med tekstlesing. CDen ble utgitt ca 1. desember, så dette er flunkende nytt stoff hittil.
I dag kom julenummeret av Broen, medlemsbladet for Den katolske kirke i Norge, i posten. Der finner vi en helsides annonse for samme CD-utgivelse. Annonsen fyller side 19 i bladet.
I praksis var nok Broen først ute med reklamen ettersom det tar tid å trykke og sende ut et medlemsblad. Jeg la ut anbefalingen av CDen her på bloggen dagen før jeg så annonsen i Broen, og jeg unner meg selv å se det som en liten seier å være tidligere ute med en anbefaling av Paven enn Kirkens eget medlemsblad var. Hadde jeg lest annonsen først, ville gårsdagens blogginnlegg ganske sikkert ha hatt en litt annen vinkling.
Dette var moro, og det beste av alt var dette: Når det viser jeg at jeg anbefalte et produkt som Broen reklamerer for, har jeg definitivt ikke gjort noe galt, men snarere bidratt til noe riktig.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Site Meter